2012/06/03

交一些狗朋友 Making Friends with Doggies

別看我還不會說人話,狗文我可是非常會說的。

媽媽舅舅帶我到公園裏,我馬上就熱情的交了三隻狗朋友!

不知道從什麽時候開始,我變得一點也不怕狗。

不怕到上次去參觀輯毒犬,初次見面,我竟然
熱情的立刻把自己的手啊腳啊送到叫的有點兇的工作犬嘴裏請人家吃。

受過嚴格訓練的狗狗不敢咬我,只輕輕舔一下就撇過頭,我還非常堅持的不停地把自己的手腳送回人家嘴裏,笑個不停,好像在說:“嘗一下啦,很好吃的啦!”

真是不知狗間險惡。

也許媽媽應該開始煩惱了。

I may not be speaking any human languages yet, but I am already fluent in doggie talk.

I made 3 doggie friends the other day when Uncle Su-Yang and Mommy took me to the park.

I am not fearful of dogs at all - to the point where mommy should really start worrying.

She even witnessed me voluntarily offer my limbs to a bunch of barking labs.

Good thing those labs were training to be come customs dogs and knew to not bite.

I was unsatisfied though - and made repeated attempts to stick my hands and feet into the dogs' mouths as if to say:

"It's okay! You can have this! I have two!"

No comments:

Post a Comment