2012/07/09

貓咪也是我的朋友 Conversation with Kitty

丫頭我郊遊四方,熱愛朋友!


不止交狗朋友,也交貓朋友。

兩個禮拜前我和爸爸媽媽與新店及高雄阿公阿
媽到新竹玩,在民宿裏,我就靠著我的“貓語”交了一個貓朋友。

I love making friends - not just with humans and dogs ... but kitties too!


Below is my encounter with a kitty friend I met at a B&B we stayed at 2 weeks ago.



No comments:

Post a Comment