2012/08/13

穿媽媽的鞋 Wearing Mommy's Slipper

這是一個多月前的影片。

一歲三個月的我,已經長大了!

去醫院打疫苗的時候,我會指著滿屋子的小孩說他們是Babies。


媽媽說我是baby,已經長大的我當然立刻搖頭嚴正否認。

看我穿媽媽的大人鞋鞋,是不是有模有樣呢?當然是因爲我長大啦!

(好吧,再次承認我原來是想要想媽媽一樣穿兩隻鞋,只是穿兩隻我就實在走不動了,只好只穿一隻。沒關係,還是很神氣!)

This is a video from a month ago.

I am 15 month old now and consider myself a grown-up.

I can wear mommy's slippers - one at a time (put two on at the same time then I can't move).

I think they fit me just right!



No comments:

Post a Comment